شرکت بیمه ملت از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می کند.
رديف |
عنوان شغل |
مقطع تحصيلي |
رشته تحصيلي |
توضيحات |
---|---|---|---|---|
1 |
كارشناس بیمه اتکایی |
لیسانس و بالاتر |
مدیریت بیمه |
شاغل این شغل مسئولیت دریافت و بررسی پیشنهادهای دریافتی از بیمه گران اتکایی و کارشناسی آنها از نظر میزان ریسک و شرایط فنی و تجزیه و تحلیل متن قراردادها را بر عهده داشته و صورت حساب های فنی را از بیمه گران اتکایی پیگیری می نماید. |
2 |
کارشناس بیمههای مهندسی |
لیسانس |
عمران، ساختمان، مواد،مکانیک |
شاغل این شغل، مسئولیت تشکیل پرونده های خسارت بیمه های مهندسی و انجام بازدیدهای لازم در خصوص آنها، کارشناسی صحت و میزان خسارت در پرونده ها را تحت نظر مافوق بر عهده دارد. |
3 |
کارشناس بیمه اتومبیل |
لیسانس |
مدیریت بیمه |
شاغل این شغل، مسئولیت پردازش اطلاعات پرونده خسارت، کارشناسی و برآورد خسارت را بر عهده داشته و پرونده های خسارک مشکوک را شناسایی و به واحد تحقیق ارجاع می دهد. |
4 |
کارشناس بیمه درمان |
لیسانس |
مدیریت بیمه، اسناد پزشکی |
شاغل این شغل مسئولیت سازماندهی و بررسی اسناد و مدارک بیمه گذاران و صدور بیمه نامه ها و یا بررسی و اصلاح بیمه نامه های صادره توسط نمایندگان و مجتمع و نرخ دهی و راهنمایی آنها را بر عهده داشته و در طراحی و توسعه محصولات جدید بیمه ای رشته بیمه درمان مشارکت می نماید. |
5 |
کارشناس بازاریابی شرکتی |
لیسانس و بالاتر |
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی |
شاغل این شغل، با گردآوری اطلاعات، مشتریان گروهی نظیر شرکتها و سازمانها را شناسایی کرده و برنامهریزی و هماهنگی لازم را جهت معرفی محصولات بیمهای و خدمات شرکت به آنها به عمل آورده، و امور مربوط به راهاندازی شرکتهای خدمات بیمهای را بر اساس برنامه پیگیری مینماید. |
6 |
کارشناس بیمه های مسئولیت |
لیسانس |
مدیریت بیمه-مهندس عمران،صنایع |
شاغل این شغل، مسئولیت تشکیل پرونده های خسارت بیمه های مسئولیت و انجام بازدیدهای لازم در خصوص آنها، کارشناسی صحت و میزان خسارت در پرونده ها را تحت نظر مافوق بر عهده دارد. |
7 |
کارمند کارت اعتباری |
فوق دیپلم |
حسابداری |
شاغل این شغل، با جمعآوری اطلاعات مالی مشتریان بر پرداخت اقساط صاحبان کارت نظارت کرده، اقساط معوقه را شناسایی و پیگیری نموده و مغایرتهای مالی موجود میان شرکت، صاحبان کارت و واحدهای پذیرنده کارت را رفع مینماید. |
8 |
مسئول دفتر |
فوق دیپلم |
کامپیوتر، و حسابداری |
شاغل این شغل، مسئولیت انجام امور منشیگری از قبیل پاسخگویی به تماسهای تلفنی، ثبت برنامه هفتگی و تنظیم قرار ملاقاتها، انجام امور دبیرخانهای ثبت و پیگیری مکاتبات و مراودات، انجام امور مربوط به تایپ، تکثیر و بایگانی، پیگیری خدمات مورد نیاز، هماهنگی و انجام اقدامات لازم برای برگزاری جلسات اداری، پیگیری امور اجرایی، جمعآوری گزارشهای عملکرد و اضافهکاری پرسنلی و پاسخگویی به مراجعات حضوری را بر عهده دارد. |
شرایط ذیل الزامی است:
· فقط و فقط آقایان ساکن تهران
· الزاماً فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی و دانشگاههای آزاد واحد تهران (دانشگاه پیام نور-غیر انتفاعی و موسسات آموزش عالی و... مورد پذیرش نیست)
· الزاماً رشته های تحصیلی مشخص شده و مرتبط
· حدود سنی بین 20 تا 40 سال
· واجدین محترم شرایط از طریق سایت رسمی بیمه ملت به آدرس www.mellatinsurance.comرزومه کاری خود را ارسال نمایند.