loading...
آخرین اخبار استخدامی و نیازمندی ها در ایران
کار 24 بازدید : 21605 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (9)

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند

استخدام  سازمان ثبت اسناد و املاك كشور سال 93 - نتایج اعلام شد


خبر ۷ بهمن ۹۳ – اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور

برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی اینجا کلیک کنید


اطلاعیه:
بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که در شهریور ماه سال جاری برگزار شده بود، اعلام می گردد.
شرکت کنندگان در آزمون برای اطلاع از قبولی خود و طی مراحل بعدی استخدام می توانند به قسمت ” نتیجه آزمون” در انتهای این اطلاعیه مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است برابراعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری، اسامی پذیرفته شدگان در رشته شغلی کارشناس ثبت اختراعات ، علائم تجاری و طرحهای صنعتی متعاقباً اعلام خواهد گردید.
پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مطابق با محل قبولی به آدرسهای ذیل مراجعه نمایند:

۱ -پذیرفته شدگان استانهای تهران – البرز – مرکزی – قم – سمنان -زنجان و قزوین از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸  به اداره کل ثبت استان تهران به آدرس : تهران – میدان هفت تیر- خیابان قائم مقام فراهانی ، نرسیده به چهار راه شهید بهشتی ، کوچه شهید میرزا حسنی
۲ -پذیرفته شدگان استانهای اصفهان ، چهارمحال و بختیاری – کهگیلویه و بویر احمد و یزد از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به  اداره کل ثبت استان اصفهان به آدرس : اصفهان- بلوار دانشگاه ، خیابان توحید میانی ، جنب آزمایشگاه دی
۳ -پذیرفته شدگان استانهای مازندران، گلستان و گیلان از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸  به اداره کل ثبت استان مازندران به آدرس : ساری- میدان امام خمینی ( ره )– ابتدای بلوار آزادی
۴-پذیرفته شدگان استانهای  آذربایجان شرقی ، اردبیل و آذربایجان غربی از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸  به اداره کل ثبت استان آذربایجان شرقی به آدرس : تبریز – میدان ساعت – کوچه حاج هاشم
۵- پذیرفته شدگان  استانهای کرمانشاه -کردستان ـ  همدان ـ لرستان و ایلام از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸  به اداره کل ثبت استان کرمانشاه  به آدرس : کرمانشاه – چهار راه گلستان – خیابان گلسرخ – کوی فریبرز کرمی
۶- پذیرفته شدگان استانهای  خراسان رضوی – خراسان شمالی – خراسان جنوبی از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸  به اداره کل ثبت استان خراسان رضوی به آدرس : مشهد – بلوار خیام – تقاطع ارشاد
۷-پذیرفته شدگان استانهای خوزستان و بوشهر از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۷/۱۲ ساعت ۹ الی ۱۸  به اداره کل ثبت استان خوزستان به آدرس : اهواز – امانیه ، خیابان مدرس
۸- پذیرفته شدگان استانهای کرمان – هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و فارس از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸  به اداره کل ثبت استان کرمان به آدرس : کرمان – ضلع شمالی پارک نشاط ، ابتدای بلوار فردوسی
پذیرفته شدگان آزمون بایستی مدارک ذیل را قبل از شرکت درجلسه مصاحبه ، به مسئولین مربوطه ارائه و درصورت احراز شرایط لازم ، در مصاحبه شرکت نمایند.

  • اصل شناسنامه با ۲ نسخه کپی از کلیه صفحات
  • کارت ملی با ۲ نسخه کپی
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی ( آقایان ) با ۲ نسخه کپی
  • مدارک مبنی بر بومی بودن در مناطق محروم  و ۲ نسخه کپی
  • اصل آخرین مدرک تحصیلی با ۲ نسخه کپی
  • ۴ قطعه عکس ۴*۳
  •  مستندات مربوط به ایثارگری برای ایثارگران

نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود

احمد تویسرکانی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی‌ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهارداشت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف چند روز آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: این آزمون در راستای بهینه‌سازی و به کارگیری نیروی انسانی متخصص با حضورحدود ۱۵ هزار نفر برگزار شد که از این میان، بعد از طی مراحل قانونی ۱۲۰۰ نفر به استخدام این سازمان در خواهند آمد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در برخی از سایت‌ها بیان شده که مراحل گزینش و مصاحبه از پذیرفته‌شدگان این آزمون در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تا اسامی پذیرفته‌شدگان اعلام نشود انجام چنین امری ممکن نیست و هنوز اسامی از طریق سایت سازمان ثبت اعلام نشده است.
گفتنی است؛ آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ۲۸ شهریور ماه امسال در تهران و ۷ استان کشور برگزار شد که احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نحوه برگزاری این آزمون بازدید کرد.
لازم به ذکر است؛ از۱۲۰۰ نفری که به استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر خواهند آمد، ۳۵۰ نفر در حوزه فناوری اطلاعات و مالکیت معنوی و سایر افراد در دیگر بخش‌های تخصصی این سازمان به کارگیری خواهند شد.


استخدام بیش از یک‌هزار نیروی جدید در سازمان ثبت اسناد

خبرگزاری تسنیم: مدیر هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مجوز استخدام بیش از یک هزار نیروی جدید در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ناصر سلطانی صبح امروز در حاشیه برگزاری نخستین گردهمایی آموزشی گزینش‌گران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در چند سال گذشته جذب مناسبی در حوزه نیروی انسانی نداشتیم و با تلاش‌های صورت گرفته مجوز استخدام ۱۱۵۰ نفر گرفته شده است.
وی افزود: از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون استخدامی آنها برگزار و کارشناسان مرتبط با هر رشته جذب می‌شوند.
وی افزود: ۱۶ هزار نفر ثبت‌نام کردند که ۲۴۰۰ نفر از آنها در مصاحبه تخصصی حاضر بودند و از میان آنها ۱۱۵۰ نفر نهایی انتخاب شدند که شامل ۳۵۰ نفر فرزندان معظم شهدا و ۸۸۰ نفر هم عموم مردم هستند. این پذیرفته‌شدگان در ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان‌ها و ادارات نواحی شهرستان‌ها جذب شده و مشغول به کار می‌شوند.
مدیر هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: این سازمان نیروی جدیدی از چارت، بیس و پایه نداشته به دنبال جذب نیرو هستیم و تا سال ۱۳۹۰ آزمون برگزار می‌شد که از آن سال به بعد آزمون‌های استانداری‌ها برگزار می‌شود.
سلطانی تصریح کرد: براساس قانون عدالت در امر گزینش مهم‌ترین وظیفه ماست و اگر فرد درخواست‌کننده این عدالت تعریف شده را داشته باشد قطعاً پذیرش می‌شود و در هسته گزینش ملاک‌های انتخاب اصلح را داریم و میان دو نفر که شرایط مشابهی دارند فرد اصلح‌تر جذب می‌شود و دیگری به عنوان یک نیروی ذخیره معرفی می‌شود.
وی تأکید کرد: پس از جذب و بررسی‌های میدانی هسته گزینش ۵ نفره رأی نهایی را می‌دهند و در صورت نیاز به تجدید نظر مجدد استعلام و رأی گیری توسط گروهی دیگر صورت می‌پذیرد تا هیچ گونه شک و شبهه‌ای نباشد و عدالت در آرا باشد.

نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد ظرف یک ماه آینده اعلام می‌شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
“احمد تویسرکانی” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: این آزمون در راستای بهینه‌سازی و به کارگیری نیروی انسانی متخصص با حضورحدود ۱۵ هزار نفر برگزار شد که از این میان، بعد از طی مراحل قانونی ۱۲۰۰ نفر به استخدام این سازمان درخواهند آمد.
گفتنی است؛ آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ۲۸ شهریور ماه امسال در تهران و ۷ استان کشور برگزار شد که احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نحوه برگزاری این آزمون  بازدید کرد.
لازم به ذکر است از۱۲۰۰ نفری که به استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر خواهند آمد، ۳۵۰ نفر در حوزه فناوری اطلاعات و مالکیت معنوی و سایر افراد در دیگر بخش‌های تخصصی این سازمان به کارگیری خواهند شد.

اطــلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتایج آزمونهای استخدامی

سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور (مورخ ۱۶/۰۳/۱۳۹۳)، بانک سپه (مورخ ۱۷/۰۵/۱۳۹۳)، دانشگاه صنعتی کرمانشاه (مورخ ۲۷/۰۶/۱۳۹۳)، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قوه قضائیه (مورخ ۲۸/۰۶/۱۳۹۳)، سازمان تأمین اجتماعی (مورخ ۰۴/۰۷/۱۳۹۳)، شرکت کار و تأمین (مورخ ۱۶/۰۸/۱۳۹۳) ، دانشگاه فرهنگیان(مورخ ۲۲/۰۸/۱۳۹۳) وقوه قضائیه (مورخ ۲۳/۰۸/۹۳) می رساند با توجه به اینکه همکاری سازمان سنجش آموزش کشور با دستگاه های ذیربط فقط در مرحله برگزاری آزمون و استخراج نتایج اولیه بوده و پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه آزمون (نتیجه آزمون تستی) کلیه داوطلبان بمنظور انجام فرآیندهای لازم در خصوص اعلام اسامی  قبول شدگان، به دستگاه ها ی ذیربط اعلام شده است، لذا داوطلبان ذینفع می بایست در خصوص نتیجه آزمون خود و هرگونه سؤال، موضوع را از طریق دستگاه ذیربط پیگیری نمایند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ثبت اسناد کلیک نمایید.

 بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامي سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال 1393 مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 28/6/93 در شهرهاي اصفهان، اهواز، تبريز، تهران، ساري، كرمان، كرمانشاه و مشهد برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح روز جمعه آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم­ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 25/6/93 بر روي سايت اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضيان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملي، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:00 الي 12:00 صبح و 14:00 الي 18:00 بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ 26/6/93 و پنجشنبه مورخ 27/6/93 با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عكس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (جدول پیوست) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.
 
ردیف
استان محل اقامت فعلي داوطلب
استان محل برگزاري آزمون
شهرستان محل برگزاري آزمون
محل رفع نقص كارت
آدرس محل رفع نقص كارت
1
آذربايجان شرقي،آذربايجان غربي و اردبيل
آذربایجان شرقی
تبریز
دانشگاه شهید مدنی آذربايجان
تبریز: نصف راه، خيابان ورزش، پردیس تبریز
2
اصفهان، چهارمحال وبختياري،كهگيلويه وبويراحمد و يزد
اصفهان
اصفهان
دانشگاه شهید اشرفي اصفهانی
اصفهان: سپاهان شهر، خيابان قائم­جنوبي، جنب کلانتری 21، ساختمان شماره 1، طبقه سوم
3
تهران،البرز،مركزي،قم،سمنان،زنجان،قزوين
تهران
تهران
دانشگاه فرهنگيان- مركز آموزش عالي شهيد شرافت
تهران: خيابان انقلاب، بين چهارراه وليعصر(عج) و پل کالج، کوچه شهید سعید پلاك 17
4
خراسان رضوي،خراسان شمالي،خراسان جنوبي
خراسان رضوی
مشهد
دانشگاه خیام
مشهد: قاسم آباد، ابتدای شهرک لشکر، شهید رفیعی 17
5
خوزستان و بوشهر
خوزستان
اهواز
مجتمع آموزش عالي جهاد دانشگاهی خوزستان
اهواز: اتوبان گلستان، بلوار پردیس
6
كرمان ،هرمزگان،فارس و سيستان وبلوچستان
كرمان
كرمان
دانشكده فني شهید چمران كرمان
كرمان: خيابان شهید مصطفی خميني (ره)، ابتدای اتوبان هفت‌باغ
7
كرمانشاه ، كردستان،همدان،لرستان و ايلام
کرمانشاه
کرمانشاه
دانشگاه پيام­نور مرکز کرمانشاه
کرمانشاه: میدان امام خميني «ره» (فرودگاه)، بزرگراه امام خميني «ره»، جنب پمپ بنزین شهروند
8
مازندران ، گيلان وگلستان
مازندران
ساری
مؤسسه آموزش عالي هدف
ساری: بلوار فرح­آباد (جاده دریا)، كيلومتر 5

بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال 1393 که در زمان مقرر( 22/05/93 لغایت 28/05/93 ) موفق به ثبت نام نگردیده، و یا نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده‌ ولی تاکنون موفق به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نشده‌اند، می‌رساند به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای این دسته از داوطلبان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات حداکثر تا روز شنبه مورخ 01/06/93 تمدید می‌گردد. این تاریخ به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در آزمون استخدامي سازمان ثبت اسناد و  املاك كشوردر سال 1393 مي‌رساند،كه ثبت نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني:  www.sanjesh.org از روز چهارشنبه مورخ 22/5/93 آغاز و لغايت روز سه شنبه مورخ 28/5/93 پايان مي‌پذيرد.

 

 دريافت فايل جداول مربوط به عناوين شغلي مورد نياز فرمت PDF

 

لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون، و با در نظر داشتن مواردي از قبيل عناوين شغلي، محل جغرافيايي خدمت، رشته‌ها و مدارك تحصيلي و جنس مورد پذيرش (مطابق جدول ذيل اين اطلاعيه) و با فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.
شرايط عمومي استخدام:
تدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور مصرح در قانون اساسي.
داشتن تابعيت ایران .
التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ويژه آقايان).
عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر.
نداشتن سابقه محكوميت جزائي موثر.
داوطلبان نبایــد از جمله افــرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضــائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
داشتن سلامت جسماني و رواني و توانائي براي انجام كاري كه استخدام مي شوند.
داوطلبان استخدام نبايد از مستخدمين رسمي، ثابت و پيماني دستگاه های دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند

شرايط اختصاصي استخدام:     
-داشتن حداقل 20 سال سن و حداكثر 32 سال تمام (برای مقطع تحصیلی کارشناسی) و حداکثر 35 سال تمام (برای دارندگان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر) و ملاک سن تا آخرین روز مهلت ثبت نام (28/5/93) می­باشد.
تبصره : موارد ذيل به شرط ارائه تاييديه­هاي معتبر به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف ) داوطلباني كه در جبهه­ هاي نبرد حق عليه باطل (از تاريخ 31/6/1359 لغايت 29/5/1367) به طور داوطلبانه خدمت نموده­ اند، به ميزان مدت حضور در جبهه و همچنين مدت زمان بستري شدن و يا استراحت پزشكي رزمندگان در اثر مجروحيت در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل.
ب) خواهر و برادر شهید، همسر و فرزند جانباز (25 درصد به پایین)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یکسال اسارت تا ميزان 5 سال.
ج) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهداء، همسر و فرزندان جانبازان (25 درصد و بالاتر)، همسر و فرزندان آزادگانی که حداقل یکسال سابقه اسارت دارند و خود رزمنده ( با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداكثر سن معاف مي­باشند.
د) داوطلباني كه به صورت غير رسمي و تمام وقت در دستگاه­ هاي مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری به خدمت اشتغال داشته­اند به ميزان مدت خدمت غير رسمي آنها.
تذكر مهم:
1-داوطلبان متقاضي استخدام مي بايست تا آخرين روز مهلت ثبت نام (28/5/93) در مقطع تحصيلي اعلام شده فارغ التحصيل شده باشند.
2-داوطلبان متقاضي استخدام مي‌بايست تا آخرين روز مهلت ثبت نام (28/5/93) داراي كارت پايان خدمت يا معافيت دائم باشند.
 
ج- مراحل ثبت نام :
- مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشاني:  www.sanjesh.org
– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
– ارسال عکس : داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
عکس 4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)
عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400×300 پیکسل و حداقل 300×200 پیکسل باشد.
تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.
حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.
حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
د – پرداخت وجه ثبت نام:
متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از روز چهارشنبه مورخ 22/5/93 تا پایان روز سه شنبه 28/5/93 پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشاني:  www.sanjesh.orgنسبت به واریز مبلغ 530.000 (پانصد و سي هزار ریال) به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور از درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
توضیح 1: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح 2: ثبت نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره پيگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پيگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.)
توضیح 3: ثبت‌نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش و بصورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای سازمان ایجاد نخواهد کرد.
توضیح 4: قبل از پرداخت وجه ثبت نام لازم است داوطلبان از احراز شرايط (عمومی، اختصاصی و...) خود با مفاد آگهي استخدام اطمينان حاصل نمايند. همچنين به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.
ه‍- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شركت در آزمون:
کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 26/6/93 لغايت روز پنجشنبه مورخ 27/6/93 برای مشاهده و پرینت، بر روی سايت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 28/6/93 در تعدادي از مراكز استان­ها، با توجه به تعداد متقاضيان شركت كننده در آزمون برگزار خواهد شد كه اطلاعات لازم يك هفته قبل از آزمون (در تاريخ 20/06/93) از طريق سايت اطلاع­رساني خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روي كارت شركت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه يا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهي است، از انجام مراحل بعدي محروم گرديده و حتي در صورت صدور حكم استخدامي، حكم مزبور لغو و بلا اثر مي­گردد .
 
مواد آزمون:
الف ) آزمون توانمندي­هاي عمومي شامل: 1- زبان و ادبيات فارسي  2- زبان انگلیسی عمومی 3- ریاضی و آمار مقدماتی 4- فناوری اطلاعات (مهارتهاي 3، 4، 6 و 7 I.C.D.L) 5- معارف اسلامي 6- اطلاعات سياسي، اجتماعي و مباني قانوني می­باشد.
تبصره :  اقليت هاي ديني از پاسخگوئي به سوالات معارف اسلامي معاف مي باشند و امتياز آن در ساير موارد آزمون توزيع مي­شود.
ب) آزمون تخصصي شامل سوالات مرتبط با رشته شغلي مورد درخواست داوطلب (طبق جدول ذيل اين اطلاعيه) مي‌باشد. مواد آزمون تخصصي در تاريخ 28/5/93 از طريق سايت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
تذكرات:
1- در مناطق محروم (مناطق مندرج در تقسیمات کشوری) اولویت جذب و بکارگیری با افراد بومی می­باشد. داوطلبان بومی در صورت کسب حد نصاب لازم آزمون در اولویت جذب و انتخاب قرار دارند و در صورتی که برای رشته محل جغرافیایی، تعداد داوطلب حائز حد نصاب به میزان تعداد افراد مورد نیاز نرسد از سایر داوطلبان همان رشته محل جغرافیایی، به میزان تکمیل افراد مورد نیاز دعوت به مصاحبه می­شوند. 
2-داوطلب بومی شامل افرادی می­شود که حداقل دارای یکی از ویژگی­های زیر باشند:
الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافيائي مورد تقاضا براي استخدام يكي باشد.
ب) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته در محل جغرافيائي مورد تقاضا طی شده باشد.
ج) همسر و فرزندان پرسنل نيروهاي مسلح که محل جغرافيائي مورد تقاضای آنها با محل تولد همسر یا پدر(شاغلین نیروهای مسلح) در محل جغرافيائي مورد تقاضا یکی باشد و یا محل سکونت آنان(در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در محل جغرافيائي مورد تقاضای شغل باشد.
د) فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات"کارگروه انتقال دولت از تهران" به محل جغرافيائي مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده اند.
و) آن دسته از افرادی که حداقل سه سال سابقه کار تمام وقت در دستگاه های اجرایی محل جغرافيائي مورد تقاضا برای استخدام، با پرداخت حق بیمه داشته باشند.
توضیح: اولویت انتخاب داوطلبان با بومی شهرستان می باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد؛ از داوطلبان بومی سایر شهرستان های استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می­شوند.
توجه : ملاک مورد عمل آخرین تقسیمات جغرافیایی وزارت کشور می­باشد و داوطلبان بايستي مدارك مثبته فوق الذکر دال بر بومی بودن را به همراه سایر مدارك مورد نياز به محض درخواست سازمان مربوطه (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) به آنان ارائه کند.
3-از كل مجوز استخدامي اخذ شده، بیست و پنج درصد (25%) آن از میان جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت و خواهر و برادر شهید تخصیص می­یابد.
توضیح: در صورت باقیمانده سهمیه 25 درصد سهمیه ایثارگران (طبق لیست معرفی شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران)، خواهران و برادران شهید که در آزمون شرکت نموده اند و حد نصاب لازم را کسب نمایند، می توانند از سهمیه فوق استفاده نمایند.
4- از کل مجوز استخدامی اخذ شده توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پنج درصد (5%) سهمیه استخدامی به رزمندگان (با حداقل 6ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها) و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت تخصیص می یابد.
توجه 1: مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده­اند انجام خواهد شد.
توجه 2: از بین مشمولین پنج درصد سهمیه استخدامی، رزمندگان (با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها)درآگهی ثبت نام نموده ولیکن از شرط آزمون،جنسیت،معدل و سن معاف بوده و اولویت اول اختصاص این سهمیه می­باشند و سایر مشمولین سهمیه مذکور در اولویت دوم قرار دارند.
 5-استخدام مازاد بر 30 درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت لذا افرادی که به هر دلیلی نتوانند از سهمیه های مربوط به ایثارگران برخوردار شوند می بایستی همانند سایر داوطلبان به رقابت بپردازند.
6- معلولين عادي بشرط كسب حد نصاب نمره لازم(60درصد نمره عمومی) و دارابودن شرايط مندرج در آگهي به ترتيب نمره مكتسبه از 3 درصد سهميه قانوني مربوطه برخوردار خواهند بود.                    
7-انتخاب داوطلبان استخدام براي انجام مصاحبه تخصصي حداكثر به ميزان 3 برابر ظرفيت مورد نياز از ميان افرادي كه حد نصاب نمره آزمون عمومي (60 درصد كل نمره آزمون)  را كسب كرده اند، به ترتيب بالاترين نمرات آزمون تخصصي انجام خواهد شد.
8-كسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندي­هاي عمومي صرفاً به منزله تاييد صلاحيت عمومي و تصحيح اوراق امتحان بوده و هيچگونه حق استخدامي ايجاد نمي­كند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصي، مصاحبه و با رعايت اولويت­هاي مقرر صورت مي­پذيرد.
9-به ثبت نام دانشجويان و دارندگان مدارك تحصيلي پائين‌تر از مقاطع تحصيلي اعلام شده در شرايط احراز مشاغل مذكور در آگهي و همچنين مدارك معادل (به استثناي دارندگان مدارك تحصيلي معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور كه در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش كشور شركت نموده و قبول شده اند و گواهي مبني بر امكان ادامه تحصيل در مقطع بالاتر با ارزش علمي دارند) ترتيب اثر داده نخواهد شد.
10-مدارك تحصيلي فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي در صورت پذيرفته شدن در آزمون ( حداكثر 2 ماه پس از اعلام نتيجه) بايستي به تاييد سازمان مركزي  دانشگاه  مذكور برسد.
11-مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي برعهده داوطلب خواهد بود و درهر مرحله از مراحل امتحان،مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه يا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج درآگهي است،از انجام مراحل بعدي محروم گرديده ودرصورت صدورحكم استخدامي، حكم مزبور لغو و بلا اثر مي گردد.
12-اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سامانه کارمند ایران به آدرس www.karmandiran.ir حداکثر 2 ماه بعد از برگزاری آزمون استخدامی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
13-انتخاب نهايي پذيرفته شدگان آزمون پس از طي مراحل گزينش و اخذ شماره مستخدم از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور میسر می باشد.
 
 

 دريافت فايل جداول مربوط به عناوين شغلي مورد نياز فرمت PDF

 
 
 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط miladmadrid در تاریخ 1393/11/22 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

چه عجب اخرش اعلام کردن

این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/11/05 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

واقعا یعنی چی انتخاب شده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدون اعلام نتایج........................

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/11/05 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

واقعا نتایج کی اعلام می شود؟

این نظر توسط نازی در تاریخ 1393/11/05 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

13بهمن نتایج ثبت اسناداعلام میشه

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/11/01 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

سلام
یک سال پیش از طرف یکی از سازمان ها مبلغی رو از ما دریافت کردند بابت برگزاری کلاس و دوره های مرتبط با ثبت اسناد که بعد از گذراندن دوره به عنوان نیروی پیمانی جذب بشیم اما تا الان نه به ما اعلام کردند که قراره کلاسی برگزار بشه و نه حتی آزمونی باشه.از آزمونی که شهریور ماه هم برگزار شده کاملا بی اطلاع هستیم
سازمان مربوطه که پول رو از ما گرفتن هم پاسخگو نیستند.
لطفا تکلیف ما رو روشن کنید که اگه قرار نیست استخدام داشته باشید پولی که پرداخت کردیم پس بگیریم

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/10/29 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

یعنی چی انتخاب شدند؟؟؟؟ بعد از 5 ماه سر کار گذاشتن و اعلام نکردن نتایج میگید انتخاب شدند!! وای خدا این چه مملکتیه.

این نظر توسط بیکار در تاریخ 1393/10/21 و 2:41 دقیقه ارسال شده است

همش سرکاریه دوستان به زندگی عادی ادامه بدین...........سگ تو روحتون با این آزمون گرفتنتون.

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/09/21 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

من نظرم مثل الهام جونه واقعا اگه کسی رو انتخاب کردین بگین مارو راحت کنین

این نظر توسط الهام در تاریخ 1393/09/02 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

پس این نتایج ثبت اسناد چی شد؟ کسی خبر نداره کی اعلام میشه؟!!!! اگه کسی رو برداشتین بگین خیال ماهم راحت کنید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرجع آخرین و بروزترین اخبار به همراه نمونه سوالات استخدامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13942
  • کل نظرات : 3987
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 7652
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 374
  • بازدید امروز : 6,387
  • باردید دیروز : 14,791
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 6,387
  • بازدید ماه : 178,985
  • بازدید سال : 1,166,121
  • بازدید کلی : 23,252,272
  • کدهای اختصاصی
    سوالات استخدامی وزارت بهداشت